Thursday, November 26, 2009

Coco V & Hazelnut Chocolate Spread

Kami sedang giat mencari syarikat2/individu yang benar-benar berminat dan berkeupayaan untuk menjadi ejen/wakil pengedar seluruh Malaysia, termasuklah Sabah dan Sarawak bagi memasarkan produk coklat sapuan kami ini.
EJEN Coco V CHOCOLATE SPREAD DIPERLUKAN !!!ASA PALMILK (M) SDN BHD, sebuah syarikat (IKS Pembuatan) 100% milik penuh Bumiputeratelah memulakan operasi pengeluaran Cokelat Sapuan (Spread) untuk edaran dan jualan kepada para penggemar Cokelat Sapuan dan orang ramai khasnya pengguna/pembeli2 yang mencari produk2 keluaran Muslim. Buat permulaan, produk sulong kami ini dikeluarkan dalam 2 jenis perisa iaitu; Chocolate Milk Spread dan Hazelnut Chocolate Spread. Pembungkusan adalah dalam bentuk Botol PET "Wide Mouth Jar" dengan berat bersih 400g dan Ez Pek (Kips Cup) 10g. Produk ini dikeluarkan sendiri oleh pihak kami dan BUKAN melalui 'Contract Manufacturing'.
Untuk keterangan lanjut atau sebarang pertanyaan, pihak-pihak yang berminat bolehlah emel butir-butir pengenalan diri/syarikat ke http://my.mc762.mail.yahoo.com/mc/compose?to=palmilkfood@gmail.com atau terus hubungi kami:-
Hisham 012 - 547 3953 / Megat 012 - 454 9356.
CEPAT... JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN INI. PULANGAN DAN PERKONGSIAN KEUNTUNGAN MENARIK MENANTI ANDA!!!

Hishamuddin Shaharom
Asa Palmilk (M) Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment